Wydział Rozwoju, Inwestycji i Zamówień Publicznych
Pracownicy Wydziału
Imię i nazwisko | Stanowisko | Telefon | Pokój |
Adam Dejnakowski | Kierownik | 729-055-928 | 223A |
Jolanta Kącka | Specjalista | 729-055-943 | 225 |
Sylwia Kowalska | Inspektor | 731-055-769 | 223B |
Karolina Kurzynka | Specjalista | 729-055-943 | 225 |
Dorota Noremberg | Inspektor | 729-055-965 | 224 |
Anna Staniszewska | Główny specjalista | 729-055-965 | 224 |
Zadania Wydziału
Do zadań Wydziału Rozwoju, Inwestycji i Zamówień Publicznych należy w szczególności:
- wykonywanie zadań inwestora dla inwestycji, z wyłączeniem inwestycji drogowych, realizowanych przez powiat;
- opracowywanie projektów planów finansowania przedsięwzięć inwestycyjnych powiatu z wyłączeniem budowy i przebudowy dróg powiatowych;
- wnioskowanie o wprowadzenie nowych zadań inwestycyjnych do budżetu powiatu;
- przygotowywanie procesów inwestycyjnych;
- prowadzenia procesów inwestycyjnych;
- przygotowywania dokumentacji związanej z wystąpieniem do właściwych organów w celu otrzymania decyzji i zezwoleń na realizację zadań inwestycyjnych;
- pełnienia nadzoru nad realizowanymi zadaniami inwestycyjnymi;
- prowadzenia dokumentacji i rozliczanie realizowanych procesów inwestycyjnych;
- nadzorowanie opracowywania projektów planów rozwoju sieci drogowej we współdziałaniu z Powiatowym Zarządem Dróg;
- monitorowanie możliwości aplikowania o środki zewnętrzne przez Starostwo, powiatowe jednostki organizacyjne i Gminy;
- współpraca z innymi wydziałami Starostwa, powiatowymi jednostkami organizacyjnymi i Gminami w zakresie aplikowania o środki zewnętrzne;
- wsparcie merytoryczne na etapie aplikowania, realizacji i rozliczania projektów;
- współpraca z innymi podmiotami, m.in. jednostkami samorządu terytorialnego i organizacjami pozarządowymi w przypadku projektów partnerskich;
- współpraca z innymi wydziałami Starostwa, w zakresie informowania społeczności lokalnej o przedsięwzięciach zrealizowanych z udziałem środków zewnętrznych;
- przygotowywaniem dokumentacji aplikacyjnych o dofinansowanie zadań Powiatu;
- realizowanie projektów, które uzyskały dofinansowanie;
- sporządzanie wniosków o płatność;
- wypełnianie obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych oraz obowiązków wynikających z trwałości realizowanych projektów;
- współpraca z instytucją zarządzającą poszczególnymi programami w zakresie realizacji dofinansowywanych projektów;
- współpraca z innymi wydziałami Starostwa, zwłaszcza na etapie przygotowywania dokumentacji aplikacyjnych i realizacji projektów;
- współuczestniczenie i nadzorowanie realizacji strategii rozwoju powiatu oraz innych dokumentów programowania rozwoju powiatu, w tym zmian do tych dokumentów oraz obsługa i nadzorowanie sprawozdawczości w tym zakresie;
- przygotowywanie i przeprowadzanie procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz zamówień wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- prowadzenie i przekazywanie do archiwizacji dokumentacji związanej z udzielaniem zamówień publicznych;
- uczestniczenie w pracach komisji przetargowych;
- prowadzenie rejestrów: zamówień publicznych, umów zawartych w trybie ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zleceń i umów wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
- sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach i przekazywanie ich Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych;
- sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych.
Podmiot udostępniający informację
Starostwo Powiatowe w Ciechanowie
Osoba wytwarzająca informację
Małgorzata Godlewska
Osoba wprowadzająca informację
Małgorzata Godlewska
Czas wytworzenia informacji
Czas udostępnienia informacji (ostatnia aktualizacja)