Wydział Administracyjny
Pracownicy Wydziału
Imię i nazwisko | Stanowisko | Telefon | Pokój |
Barbara Sierpińska | Kierownik | 729-055-951 | 217 |
Bożena Gburzyńska-Długołęcka | Główny specjalista | 729-055-952 | 216 |
Joanna Janowska | Główny specjalista | 729-055-954 | 218 |
Beata Kamińska | Główny specjalista | 729-055-955 | BOM |
Beata Kania | Główny specjalista | 729-055-952 | 216 |
Marlena Nowotka | Inspektor | 729-055-954 | 218 |
Katarzyna Ostafin | Referent | 729-055-955 | BOM |
Katarzyna Rydzewska | Referent | 729-055-964 | BOM |
Kinga Szarek-Puchalska | Referent | 729-055-955 | BOM |
Leszek Sokolnicki | Goniec | 729-055-955 | BOM |
Bogumiła Żurawska | Podinspektor | 729-055-955 | BOM |
Zadania Wydziału
Do zadań Wydziału Administracyjnego należą sprawy z zakresu:
- prowadzenia spraw związanych z korespondencją przychodzącą oraz korespondencją wychodzącą Starostwa;
- udzielania instruktażu pracownikom w sprawie organizacji i trybu załatwiania skarg, wniosków i petycji;
- prowadzenia dokumentacji kancelaryjnej zgodnie z obowiązującą w tym zakresie instrukcją kancelaryjną dla organów powiatu;
- nadzorowania przestrzegania zasad wynikających z obowiązujących regulaminów i instrukcji kancelaryjnej;
- realizacji obowiązującej w Starostwie polityki zarządzania zasobami ludzkimi;
- koordynowania działań związanych z opracowywaniem projektów uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu oraz innych materiałów dla tych organów;
- opracowywania Regulaminu Organizacyjnego Starostwa, Regulaminu Pracy, Regulaminu wynagradzania oraz innych regulaminów i zarządzeń Starosty normujących zasady organizacji i funkcjonowania Starostwa;
- obsługi sekretariatu Starosty i Wicestarosty;
- obsługa punktu informacyjnego;
- wykonywania zadań związanych z organizacją wyborów do samorządu powiatu oraz innych zadań określonych przez Starostę związanych z wyborami do organów władzy państwowej;
- przyjmowania interesantów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków oraz współdziałanie z właściwymi wydziałami w tym zakresie;
- prowadzenia spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej.
Biuro Obsługi Mieszkańców prowadzi sprawy związane z:
- prowadzeniem spraw związanych z korespondencją przychodzącą oraz korespondencją wychodzącą Starostwa, a w szczególności:
- przyjmowaniem, kwalifikowaniem oraz rejestrowaniem korespondencji przychodzącej;
- wysyłaniem i prowadzeniem ewidencji korespondencji wychodzącej;
- organizacją i nadzorem nad obiegiem korespondencji w Starostwie;
- spraw w elektronicznym systemie ewidencyjnym;
- nadzorem nad elektronicznym przekazywaniem korespondencji;
- przyjmowaniem i weryfikacją pism od interesantów, udzielanie im informacji oraz wydawanie dokumentów;
- udostępnianiem odpowiednich formularzy i wzorów dokumentów oraz pomoc przy ich wypełnianiu;
- przekazywanie zadekretowanych przesyłek do właściwych komórek organizacyjnych;
- wykonywaniem zadań związanych z obsługą mieszkańców w zakresie przyjmowania wniosków, skarg i innej korespondencji oraz udzielaniem informacji o trybie, procedurach i przebiegu rozpatrywania spraw oraz wydawaniem dokumentów;
- prowadzeniem zbiorczej ewidencji skarg, wniosków i petycji wpływających do Starostwa;
- prowadzenie punktu informacyjnego.
Biuro Obsługi Rady i Zarządu Powiatu prowadzi sprawy związane z:
- prowadzeniem obsługi kancelaryjno-biurowej Przewodniczącego Rady oraz Radnych w sprawach wynikających z wykonania mandatu radnego;
- kompleksową obsługą organizacyjną sesji Rady Powiatu, posiedzeń Komisji i Zarządu Powiatu;
- przekazywaniem podjętych uchwał Rady i Zarządu do jednostek i podmiotów wskazanych w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami;
- rejestracją spraw związanych z organizacją pracy Rady Powiatu, komisji i Zarządu Powiatu;
- sporządzaniem i ewidencjonowaniem według zasad ustalonych przez Radę Powiatu, protokołów sesji Rady Powiatu, posiedzeń Komisji, posiedzeń Zarządu Powiatu;
- koordynacją prac związanych z przygotowywaniem projektów aktów prawnych Rady Powiatu, Komisji i Zarządu Powiatu, ich sporządzaniem i ewidencjonowaniem;
- przygotowywaniem i udostępnianiem protokołów z posiedzeń Rady Powiatu i Zarządu Powiatu w Biuletynie Informacji Publicznej;
- wykładaniem protokołów z obrad sesji do wglądu radnych w ciągu 14 dni po odbytej sesji;
- prowadzeniem zbiorczej ewidencji interpelacji i zapytań radnych, wystąpień posłów i senatorów oraz kontrolą terminową ich załatwiania;
- kontrolą terminowego załatwiania skarg, wniosków, interpelacji i petycji przez wydziały oraz opracowywanie w tym zakresie zbiorczych analiz i sprawozdań;
- prowadzenie rejestru uchwał rady i zarządu, rejestru skarg, wniosków i petycji kierowanych do rady;
- prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem, analizowaniem, przekazywaniem i publikowaniem oświadczeń majątkowych radnych.
Stanowiska ds. kadrowych prowadzą sprawy z zakresu kadr, płac oraz szkoleń, a w szczególności:
- gospodarowanie etatami i funduszem wynagrodzeń we współpracy z Wydziałem Finansowym;
- prowadzenie spraw osobowych pracowników Starostwa:
- procedura naboru
- procedura służby przygotowawczej
- procedura ocen pracowników
- prowadzenie spraw osobowych kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych oraz służ i inspekcji;
- prowadzenie i załatwianie spraw rentowych i emerytalnych pracowników oraz wnioskowanie o przedłużenie prawa do renty;
- przygotowywanie dokumentacji w sprawie nagród i wyróżnień dla pracowników;
- prowadzenie spraw płacowych, w tym nagród jubileuszowych, dodatków funkcyjnych, za wysługę lat i innych;
- prowadzenie ewidencji czasu pracy;
- wydawanie zaświadczeń i informacji na wniosek pracownika Starostwa i instytucji zewnętrznych;
- prowadzenie ewidencji osób zatrudnionych w ramach umowy-zlecenia i mowy o dzieło;
- zgłaszanie do ubezpieczeń i wyrejestrowywanie pracowników, zleceniobiorców i członków ich rodzin z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz zgłaszanie zmian o osobach ubezpieczonych;
- monitorowanie szkoleń, organizacja staży, praktyk studenckich, prac interwencyjnych i robót publicznych;
- ewidencja i sprawy związane z ryczałtami na używanie samochodów prywatnych do celów służbowych;
- sporządzanie sprawozdań dla Głównego Urzędu Statystycznego;
- dokonywanie okresowych analiz i ocen doskonalenia zawodowego pracowników;
- przygotowywanie projektów upoważnień dla pracowników Starostwa oraz kierowników i pracowników powiatowych jednostek organizacyjnych i kierowników inspekcji, służb i straży do załatwiania określonych spraw, a w szczególności wydawania decyzji administracyjnych;
- prowadzenie rejestrów kontroli, upoważnień i pełnomocnictw, rejestru wydanych zarządzeń;
- prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem, analizowaniem, przekazywaniem i publikowaniem oświadczeń majątkowych kierowników jednostek organizacyjnych i kierowników wydziałów wydających decyzje administracyjne w imieniu starosty;
- prowadzenie całokształtu prac związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.
Podmiot udostępniający informację
Starostwo Powiatowe w Ciechanowie
Osoba wytwarzająca informację
Małgorzata Godlewska
Osoba wprowadzająca informację
Małgorzata Godlewska
Czas wytworzenia informacji
Czas udostępnienia informacji (ostatnia aktualizacja)