Wydział Administracyjny
Pracownicy Wydziału
| Imię i nazwisko | Stanowisko | Telefon | Pokój |
| Barbara Sierpińska | Kierownik Wydziału | 729-055-951 | 217 |
| Bożena Gburzyńska-Długołęcka | Główny specjalista | 729-055-952 | 216 |
| Beata Kamińska | Główny specjalista | 729-055-955 | BOM |
| Beata Kania | Główny specjalista | 729-055-952 | 216 |
| Marlena Nowotka | Inspektor | 729-055-954 | 218 |
| Katarzyna Ostafin | Referent | 729-055-955 | BOM |
| Karolina Popielarska | Sekretarka | 729-055-959 | 204 |
| Katarzyna Rydzewska | Referent | 729-055-964 | BOM |
| Kinga Szarek-Puchalska | Starszy Referent | 729-055-954 | 218 |
| Leszek Sokolnicki | Goniec | 729-055-955 | BOM |
| Bogumiła Żurawska | Podinspektor | 729-055-955 | BOM |
Zadania Wydziału
Do zadań Wydziału Administracyjnego należą sprawy z zakresu:
- prowadzenia Biura Obsługi Mieszkańców, w tym:
- prowadzenia spraw związanych z korespondencją przychodzącą oraz korespondencją wychodzącą Starostwa, a w szczególności:
- przyjmowanie, kwalifikowanie oraz rejestrowanie korespondencji przychodzącej,
- wysyłanie i prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej,
- organizacja i nadzór nad obiegiem korespondencji w Starostwie,
- rejestracja spraw w elektronicznym systemie ewidencyjnym,
- nadzór nad elektronicznym przekazywaniem korespondencji;
- przyjmowania i weryfikacji pism od interesantów, udzielania informacji oraz wydawania dokumentów;
- udostępniania odpowiednich formularzy i wzorów dokumentów oraz pomoc przy ich wypełnianiu;
- przekazywania zadekretowanych przesyłek do właściwych komórek organizacyjnych;
- wykonywania zadań związanych z obsługą mieszkańców w zakresie przyjmowania wniosków, skarg i innej korespondencji oraz udzielaniem informacji o trybie, procedurach i przebiegu rozpatrywania spraw oraz wydawaniem dokumentów;
- prowadzenie punktu informacyjnego.
- prowadzenia Biura Obsługi Rady i Zarządu Powiatu, w tym:
- prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Przewodniczącego Rady oraz radnych w sprawach wynikających z wykonania mandatu radnego;
- kompleksowa obsługa organizacyjna sesji Rady Powiatu, posiedzeń Komisji i Zarządu Powiatu;
- przekazywanie podjętych uchwał Rady i Zarządu do jednostek i podmiotów wskazanych w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami;
- rejestracja spraw związanych z organizacją pracy Rady Powiatu, komisji i Zarządu Powiatu;
- sporządzanie i ewidencjonowaniem według zasad ustalonych przez Radę Powiatu protokołów sesji Rady Powiatu, posiedzeń Komisji, posiedzeń Zarządu Powiatu;
- koordynacja prac związanych z przygotowywaniem projektów aktów prawnych Rady Powiatu, Komisji i Zarządu Powiatu, ich sporządzaniem i ewidencjonowaniem;
- przygotowywanie i udostępnianie protokołów z posiedzeń Rady Powiatu i Zarządu Powiatu w Biuletynie Informacji Publicznej;
- wykładanie protokołów z obrad sesji do wglądu radnych w ciągu 14 dni po odbytej sesji;
- prowadzenie zbiorczej ewidencji interpelacji i zapytań radnych, wystąpień posłów i senatorów oraz kontrola terminowego ich załatwiania;
- kontrola terminowego załatwiania skarg, wniosków, interpelacji i petycji przez wydziały oraz opracowywanie w tym zakresie zbiorczych zestawień, analiz i sprawozdań;
- prowadzenie rejestru uchwał rady i zarządu, rejestru skarg, wniosków i petycji kierowanych do rady i Starostwa Powiatowego;
- prowadzenie dokumentacji skarg, wniosków i petycji oraz sprawozdawczości w tym zakresie;
- prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem, analizowaniem, przekazywaniem i publikowaniem oświadczeń majątkowych radnych;
- organizowanie kontaktów i spotkań interesantów z Przewodniczącym Rady Powiatu, Wiceprzewodniczącymi oraz radnymi.
- prowadzenia spraw kadrowych, płac oraz szkoleń, w szczególności:
- gospodarowanie etatami i funduszem wynagrodzeń we współpracy z Wydziałem Finansowym;
- prowadzenie spraw osobowych pracowników Starostwa, w tym:
- procedur naboru,
- procedur służby przygotowawczej,
- procedur ocen pracowników;
- prowadzenie spraw osobowych kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych oraz służ i inspekcji;
- prowadzenie i załatwianie spraw rentowych i emerytalnych pracowników oraz wnioskowanie o przedłużenie prawa do renty;
- przygotowywanie dokumentacji w sprawie nagród i wyróżnień dla pracowników;
- prowadzenie spraw płacowych, w tym nagród jubileuszowych, dodatków funkcyjnych, za wysługę lat i innych;
- prowadzenie ewidencji czasu pracy;
- wydawanie zaświadczeń i informacji na wniosek pracownika Starostwa i instytucji zewnętrznych;
- zgłaszanie do ubezpieczeń i wyrejestrowywanie pracowników, zleceniobiorców i członków ich rodzin z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz zgłaszanie zmian o osobach ubezpieczonych;
- monitorowanie szkoleń, organizacja staży, praktyk studenckich, prac interwencyjnych i robót publicznych;
- ewidencja i sprawy związane z ryczałtami na używanie samochodów prywatnych do celów służbowych;
- sporządzanie sprawozdań dla Głównego Urzędu Statystycznego;
- dokonywanie okresowych analiz i ocen doskonalenia zawodowego pracowników;
- przygotowywanie projektów upoważnień dla pracowników Starostwa oraz kierowników i pracowników powiatowych jednostek organizacyjnych i kierowników inspekcji, służb i straży do załatwiania określonych spraw, a w szczególności wydawania decyzji administracyjnych;
- prowadzenie rejestrów kontroli, upoważnień i pełnomocnictw, rejestru wydanych zarządzeń;
- prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem, analizowaniem, przekazywaniem i publikowaniem oświadczeń majątkowych kierowników jednostek organizacyjnych i kierowników wydziałów wydających decyzje administracyjne w imieniu starosty;
- prowadzenie całokształtu prac związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi;
- realizacja zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w zakresie zadań Wydziału;
- realizacja przedsięwzięć wynikających z Planu Operacyjnego Funkcjonowania Powiatu w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny w zakresie zadań Wydziału.
Podmiot udostępniający informację
Starostwo Powiatowe w Ciechanowie
Osoba wytwarzająca informację
Małgorzata Godlewska
Osoba wprowadzająca informację
Paweł Rólka
Czas wytworzenia informacji
Czas udostępnienia informacji (ostatnia aktualizacja)