Wydział Organizacyjny

Pracownicy Wydziału

Imię i nazwiskoStanowiskoTelefonPokój
Dorota TartasKierownik729-055-970323
Małgorzata GodlewskaGłówny specjalista729-055-929325
Aneta GrabowskaGłówny specjalista729-055-944327
Marcin KarpińskiStarszy informatyk729-055-945326
Dariusz KolwiczKierowca729-055-929325
Iwona KuklińskaPomoc administracyjna729-055-944327
Wojciech ŁyszkowskiPomoc administracyjna729-055-944327
Maciej PielechGłówny specjalista729-055-945326A
Katarzyna PomianowskaInspektor729-055-9584
Mateusz PszczółkowskiReferent729-055-942324
Paweł RólkaInformatyk729-055-945326
Małgorzata SzczepańskaStarszy inspektor729-055-942324
Michał WichowskiKierowca729-055-929325

 

Zadania Wydziału

Do zadań Wydziału Organizacyjnego należą sprawy z zakresu:

  1. administrowania obiektami i gospodarka składnikami majątku ruchomego Starostwa;
  2. gospodarowaniem składnikami majątku ruchomego;
  3. obsługi Starostwa: prawnej, telekomunikacyjnej, transportowej i technicznej;
  4. zapewnienie obsługi informatycznej Starostwa, w tym:
    1. zapewnieniem prawidłowej pracy sprzętu informatycznego obejmujące w szczególności:
    2. tworzenie nowych oraz aktualizowanie istniejących rozwiązań informatycznych;
    3. planowanie zakupów dotyczących potrzeb informatycznych;
    4. administrowanie serwerami internetowymi oraz techniczna obsługa strony  internetowej;
    5. analizowanie potrzeb użytkowników;
  5. zapewnieniem prawidłowego działania infrastruktury sieciowej, w tym:
    1. administrowanie aplikacjami i usługami sieciowymi;
    2. zarządzanie bezpieczeństwem danych i systemów;
    3. administracja, rozwój i utrzymanie sieci;
  6. zapewnieniem prawidłowego działania oprogramowania, w tym:
    1. zapewnienie stałego nadzoru nad aplikacjami oraz dbanie o ich rozwój i aktualizację;
    2. zapewnienie bezpieczeństwa danych poprzez wykonywanie kopii zapasowych;
  7. zapewnienia dozoru, porządku i czystości w obiektach Starostwa;
  8. zaopatrzenia Starostwa w materiały i sprzęt niezbędny do funkcjonowania Starostwa;
  9. planowanie i realizacja prac remontowych w obiektach Starostwa;
  10. prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych;
  11. powadzenie ewidencji ilościowej wyposażenia oraz pozostałych środków trwałych;
  12. gospodarowanie wyposażeniem i środkami trwałymi Starostwa.
  13. redagowanie i aktualizacja BIP;
  14. nadzór informatyczny nad funkcjonowaniem Biuletynu Informacji Publicznej.
  15. przejmowanie dokumentacji z wewnętrznych komórek organizacyjnych;
  16. przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji;
  17. prowadzenie ewidencji przechowywanej dokumentacji i sporządzanie dodatkowych pomocy archiwalnych;
  18. udostępnianie i wypożyczanie dokumentacji archiwalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  19. brakowanie dokumentacji niearchiwalnej w porozumieniu z Archiwum Państwowym;
  20. przygotowywanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego;
  21. w ramach prowadzenia Powiatowego Biura Seniora:
    1. upowszechnianie inicjatyw edukacyjnych;
    2. aktywizacja intelektualna, psychiczna, społeczna i fizyczna osób starszych;
    3. poszerzanie wiedzy i umiejętności seniorów;
    4. angażowanie słuchaczy w aktywność na rzecz otaczającego ich środowiska;
    5. podtrzymywanie więzi społecznych i komunikacji międzyludzkiej wśród seniorów.
  22. Punkt Obsługi Przedsiębiorcy (POP), w tym:
    1. przygotowywanie kompletnej oferty inwestycyjnej powiatu, jej weryfikacja i aktualizacja, w tym nadzór nad danymi niezbędnymi do jej opracowania;
    2. organizacja/udział w organizowanych działaniach promujących ofertę inwestycyjną powiatu;
    3. udzielanie informacji przedsiębiorcom/inwestorom, w tym prezentacja posiadanej przez powiat oferty inwestycyjnej;
    4. organizowanie w razie potrzeby wizyt lokalizacyjnych inwestorów na terenie powiatu i współdziałanie z innymi podmiotami w tym zakresie;
    5. asystowanie inwestorom w niezbędnych procedurach administracyjnych i prawnych na poziomie powiatu, występujących w trakcie realizacji projektu inwestycyjnego;
    6. opieka po inwestycyjna dla firm łącznie ze wsparciem firm, które już działają na terenie powiatu;
    7. współdziałanie z podmiotami zaangażowanymi w obsługę inwestora;
    8. znajomość i przestrzeganie standardów obsługi inwestora na każdym etapie działania 

Podmiot udostępniający informację
Starostwo Powiatowe w Ciechanowie
Osoba wytwarzająca informację
Małgorzata Godlewska
Osoba wprowadzająca informację
Małgorzata Godlewska
Czas wytworzenia informacji
Czas udostępnienia informacji (ostatnia aktualizacja)